czwartek, 22 września 2011

Wygrane słodkości

Jak ja lubię listonoszy! (u mnie od niedawna jest pani listonoszka)  No ale jak ich nie lubić jak przynoszą mi paczuszki z takimi cudeńkami?
Wygrałam candy w Biankowych pasjach! Tajemniczą niespodzianką była ta prześliczna poszeweczka a tym czasem w paczuszce było dużo więcej słodkości:)




Puzdereczko i serduszko z wyhaftowanym moim monogramem oraz filcowa brosza.



Prawda, że podusia doskonale pasuje do tego fotela?


Agnieszko dziękuję Ci pięknie za wszystko! Twoje prezenty jak najbardziej wpasowały się w klimat mojego domku:)

Dziewczyny,  żeby wygrać, trzeba grać! Szczęście może się uśmiechnąć do każdego. Możecie dać mu szansę zapisując się na moje CANDY NA ZAKOŃCZENIE LATA (klik)!

23 komentarze:

  1. Gratuluję, piękne candy !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne! Naprawdę miałaś szczęście wygrać takie piękności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. Śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. od początku ci zazdrościłam ,że to nie ja wygrałam tę podusie...ale teraz to zzieleniałam....qrcze,ale piękności.....no dobrze-gratuluję:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenty dostałaś:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy -warte czekania! Cudności!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mysio ty jedna ty! ty to masz szczescie!!!! ta podusia jest piekna i taaak by pasowala do Syl domku;-))) jejeku ile wspanialych utalentowanych kobitek tutaj, wow!! a jedna z nich jestes Ty:-)
    Milego dzionka!

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne prezenty! :)
    Gratuluję i pędzę zapisać się na Twoje cukierasy
    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna wygrana :) pudelka sa naprawde sliczne i jak swietnie wykonane, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna poduszka!! Coś cudnego. I rzeczywiście ładnie pasuje.

    My mamy w domu taką drewnianą grę "kółko i krzyżyk".

    Pozdrawiam Myszko i jeśli znajdziesz chwilkę, to zapraszam serdecznie również do mnie.

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  11. majstersztyk!ale cuda same, bym przygarnęła bez mrugnięcia okiem ;))
    Ty szczęściaro !!
    pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęściara z Ciebie Myszko! Podusia jak marzenie.

    pozdrowienia z Mazowsza

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna wygrana !!Tez miałam chęć na te cudeńka ale szczęścia zbrakło...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Myszko przepiekne prezenty, rzeczywiscie wpasowaly sie w klimat Topjego domu.
    Puzdereczko jest piekne, haft dodaje mu uroku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczne prezenciki:) poduszka pasuje idealnie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. idealnie pasuje do fotela
    przepiękna jest
    a reszta prezentów wspaniała
    pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  17. Miło dostać taki ładny prezent.
    Poduszka stworzona specjalnie do tego fotela.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje! Podusia rzeczywiscie pieknie pasuje do fotela i jest taka slodka! A puzdereczko i serducho rownie piekne! Ah, szczescie miec trzeba! :)

    Sciskam
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  19. mój listonosz dziś przestraszył mnie na klatce :) bardzo cicho wchodził kiedy zamykałam drzwi.
    Świetne upominki :) Super, że wygrałaś. Może i ja się kiedyś doczekam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prezenty. Gratulacje farciaro!!!!

    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bianka przygotowała dla Ciebie wyjątkowe prezenty.
    Puzderko cudowne!

    OdpowiedzUsuń