piątek, 16 września 2011

Instrukcja obsługi z niespodzianką dla Was!!!


Hej, hej! Witam już weekendowo:)
Macie jakieś plany? U mnie sobota i niedziela zapowiada się deszczowo niestety:(

Chcecie wiedzieć jak przenieść grafikę na tkaninę za pomocą Citra Solv (żeby uszyć np taką ściereczkę)?
Przygotowałam do tego instrukcję obsługi:)

Potrzebne będą:
  • tkanina, najlepiej biała, gładka, o gęstym splocie, wyprasowana
  • wybrana grafika wydrukowana na drukarce laserowej jako odbicie lustrzane
  • coś do podłożenia pod materiał (w celu zabezpieczenia stołu)
  • łyżka
  • wacik
  • taśma papierowa
  • i oczywiście Citra Solv


Przykładamy grafikę do materiału wydrukiem do dołu i przyklejamy ją taśmą papierową żeby zapobiec jej przesuwaniu.


Moczymy wacik w Citra Solv i smarujemy kartkę, aż cała grafika będzie widoczna.


Łyżką jeździmy po grafice bardzo dokładnie i z użyciem siły. Musimy mieć pewność, że "byliśmy" w każdym miejscu! Ja robię to kilka minut.
Nie jest zalecane, żeby w trakcie sprawdzać, czy grafika już się przeniosła. Dlaczego? Bo raczej na pewno nie położymy jej w to samo miejsce i wydruk będzie przesunięty.


Odklejamy kartkę od tkaniny i naszym oczom ukazuje się...


... pięknie przekopiowana grafika!


Teraz musimy ją już tylko zaprasować i gotowe!!!


Ten sposób przenoszenia obrazków jest trwały = nie spiera się praniu!

*

A teraz zapowiedziana niespodzianka dla Was!
Już za parę dni oficjalnie skończy się lato, więc co powiecie na 
CANDY na zakończenie lata?

Nagrody są dwie:
  • buteleczka Citra Solv oraz dodatkowo buteleczka Mod Podge outdoor.
Szczęśliwa wylosowana osoba będzie mogła robić transfery i na tkaninach, i na ceramice, drewnie itp
Ten Mod Podge może zdobić przedmioty w domu, ale i z przeznaczeniem 'na zewnątrz', np donice w ogrodzie. Jak to zrobić pokazywałam tu-klik.
  • oraz jako nagroda pocieszenia ściereczka z motywem bukietu polnych (letnich) kwiatów.

Na chętnych czekam do 21 października.
Zasady takie jak zawsze, więc nie będę się powtarzać.

Mam nadzieję, że to atrakcyjne cukierasy:)

ZAPRASZAM!

196 komentarzy:

  1. Chętnie bym spróbowała :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. MOJE MARZENIE!!!!!! PROSZĘ WYLOSUJ MNIE..BUUUUU

    OdpowiedzUsuń
  3. ….pięknie dziękuje za instrukcje długo szukałam czegoś podobnego, smutno mi tylko bo ten preparat nie jest osiągalny w Polsce
    ..pozdrawiam serdecznie i życzę dużo pięknych prac

    OdpowiedzUsuń
  4. natychmiast :) ten Citra Solv to cud:) ustawiam się

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze ciekawilo mnie czy umialabym robic takie napisyi chyba przezmoj wielki strach nigdy nie wzielam sie za to...moze teraz sprobowalabym? ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. yes, yes, yes, wreszcie ktoś chce się podzielić magicznymi płynami :D
    staję (nie)cierpliwie w kolejce i trzymam mocno kciuki za samą siebie :)
    pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba bym upadła mocno na głowę gdybym nie stanęła w kolejce po te cud butelki zawierające magiczne płyny:) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje Candy i wymiankę:) Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, kochana Mysiu, na takie Candy czekalam! Nie moge dostac tych "cudownych" plynow w Italii, wiec moze mi szczescie dopisze i wygram?
    sciskam serdecznie
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj,chętnie spróbuję tej techniki,więc zapisuję się do Twojej zabawy.Serdecznie Cię pozdrawiam i w rewanżu zapraszam na moje Candy
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  10. Noooooo pewnie, ze atrakcyjna!!!
    Jeju, moze w koncu bym zaczela robic te cuda! Ale mi serducho skacze!
    Dobra, staje w kolejce grzecznie... :)

    Sciskam
    Dagi

    I dziekuje za instrukcje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku! Ależ bym chciała posiadać takie cudeńka :-)
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Droga Mysiu, poniewaz mam oba specyfiki nie bede zabierala miejsca w kolejce innym dziewczynom wiec mnie nie licz w tym Candy:-) ale uwazam ze to swietny pomysl i wiele dziewczyn z pewnoscia sie ucieszy! Bardzo milo z Twojej strony! pozdrawiam cie cieplusio

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  13. Często zaladam na Pani blog podziwiam kreatywność i pomysłowość czekam na dalsze cudeńka pozdrawiam!
    honoricom@mail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cóż za cukierasy!!!Zapisuję się w kolejkę jako 15 ...i czekam z niecierpliwością na wyniki...a do losowania tak daleko:D Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. O rety, jak fajnie! To ja tez do kolejki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny instruktaż!!! oczywiście zapisuje się na candy, nie wierzę że wygram ale życzę wszystkim powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Za te wskazówki jestem Ci bardzo wdzięczna, bo nie każdy chce się podzielić taką tajemnicą, jak na materiał nanosić napisy. Dzięki wielgachne :))

    W kolejkę też się oczywiście ustawiam :)

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  18. ale fajny kurs !!!
    miałam tylko Cię dopytać gdzie to CUDO kupić, a może wygram ?
    pozdrawiam
    Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  19. niedawno dowiedziałam się czym jest w ogóle citra solv, zdaje się , że u Bree, z chęcią chciałabym spróbować działania takiego specyfiku :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratka nie lada !!! Oby tylko ciut szczęście mi dopisało ! Ostatnio szukałam tego specyfiku w necie z mizernym skutkiem ,dlatego staję dzielnie w kolejce ,licząc na cud!!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj Myszko,
    bardzo dziękuję Ci za ten i pozostałe tutoriale, od niedawna zaczęłam czytać Twoją stronę i Twoje pomysły zaczęły działać pozytywnie na moją wyobraźnię. Od niedawna zaczęłam też bawić się decou, ale powiem szczerze, strasznie chciałabym spróbować przenoszenia grafiki na materiał. Chciałbym, żebyś jeszcze napisała jak po praniu zachowuje się materiał z grafiką przeniesioną za pomocą Citra Sol? A na razie cichutko ustawiam się w kolejce, może szczęście się kiedyś i do mnie uśmiechnie.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i czekam na Twoje kolejne piękne prace,
    Ew

    doewi@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj przepraszam doczytała, że się nie spiera... Zapytałam się, bo na jakimś blogu Dziewczyna napisała, że po praniu zaczęła grafika spierać sie i nie była pewna czy to wina środka czy może zależne to jest od drukarki na jakiej drukuje się grafikę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie nauczyłabym się transferu, więc takie buteleczki mi się przydadzą:) Staję w kolejce:}

    OdpowiedzUsuń
  24. Ohoho, zgłaszam wielką ochotę na wygraną ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. o rzesz !! jakie cukierki zacne kochana :)),aż mnie zatkało z wrażenia, aż mam ochotę pokrzyczeć jak ten osiołek ze Shreka ;))
    mnie mnie!! wylosuj panie ... :)))
    tutki wspaniałe jak zawsze :))
    buźka!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię twoje czary-mary , Myszko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana, oczywiście, że się zapisuję !!!! takie fajowskie pomocniki chciałabym mieć ! pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudna ta ściereczka! Nawet nie wiedziałam, że taka citra solv istnieje :) Bardzo chciałabym wziąć udział w candy, ale nie wiem, jak... To mój pierwszy komentarz, od kiedy mam bloga (przy okazji zapraszam na bluszczemoplatane.blogspot.com), no i nie bardzo umiem się poruszać w świecie cukierasów. Pomocy :( A tak zupełnie przy okazji, chciałam pdziękować za wiele inspiracji, bo zaglądam tu już od jakiegoś czasu, tylko wcześniej to było anonimowo niestety...

    OdpowiedzUsuń
  29. Też się zapisuję, bo Twoje prace są cudne i chciałabym spróbować. Staję na końcu (jak na razie) kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  30. No oczywiście adres mi wyleciał z głowy mlauda@poczta.onet.pl.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie dziękuję za pomoc! Informacja o candy jest już na moim blogu, więc potulnie staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  32. muszę spróbować tej techniki koniecznie :)
    nie wiedziałam ze coś takiego istnieje :)
    a do candy oczywiście się zapisuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z przyjemnością bym spróbowała!! Zapisuję się i pozdrawiam, Saba :)

    OdpowiedzUsuń
  34. i ja też, i ja!!! choć kolejka dłuuuga... a ja jakoś szczęścia w losowaniach żadnych nie mam, blog podczytuję od dawna i jestem zauroczona!
    Pozdrawiam serdecznie i już trochę jesiennie, Viola
    vanilla@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne, piekne, piękne...
    No to może i ja się dopiszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny kurs, o tym preparacie dowiedziałam się po raz pierwszy, chciałabym być szczęśliwcem :):)

    OdpowiedzUsuń
  37. hmmm ciekawe. muszę wypróbować. a póki co dopisuję się do candy. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Funky!! I just read about this ten minutes ago on the citra solv page! :D

    OdpowiedzUsuń
  39. oj kusisz dziewczyno, kusisz :) bedę sterczec do skutku :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeśli można startować nie posiadając bloga to chciałabym spróbować i ja. Marzy mi się grafika na mojej torbie na zakupy :)
    ewasznejder@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie wiem czy trzeba posiadać własnego bloga...
    Ale moze warunkiem, dzieki ktoremu bede mogla wziac udzial w losowaniu, jest to, ze codziennie przegladam w poszukiwaniu nowych postow cala liste ulubionych inspiracji.. Rowniez Twoj blog...
    Moj mail korneliaklimczyk@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Myszko dziekuje rowniez za ten tutorial. Chyba dzieki tobie polubie to nieznosne stworzonko, ktore od jakiegos czasu skrobie :@ gdzies przy podlodze w moim Georgian house ;-)
    Pozdrawiam
    PS
    nie ustawiam sie w kolejce, bo oba produkty juz kupilam w necie :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kursik pierwsza klasa, a słodkości przepyszne, grzech byłoby się niezapisać, więc zapisuję się do chętnych

    OdpowiedzUsuń
  44. Myszko, czekam właśnie na ten preparat więc dzięki za wskazówki.

    OdpowiedzUsuń
  45. Podpisuję się pod Ity komentarzem, bo też poszukiwałam tego specyfiku.
    I teraz tylko wypada kciuki trzymać, aby szczęście mi sprzyjało :) (już widzę tłum takich kciuków)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapisuję się ... Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja również się dopisuję i zapraszam również na MOJE CANDY!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowne candy, no muszę sprobować, choć ostatnio nie mam szczęscia w losowaniach:) Pozdrawiam cieplutko i juz troszkę jesiennie!:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie pamiętam niestety na jakim blogu dziewczyna pokazała jak się robi takie cuda zwykłym rozpuszczalnikiem nitro i acetonem.Też wyszedł jej świetny przedruk,a sposób postępowania jest taki sam jak Twój.Ja na swoim blogu podałam odpowiednik Pod modge który znalazłam w Polsce za niewielkie pieniądze,a jedna z koleżanek napisała że wydruki można na przedmioty przenosić na zwykłym kleju wikol.Nie bierz mnie pod uwagę w losowaniu,bo preparaty mam ,tak tylko chciałam napisać,może innym się przydadzą porady:))pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  51. Chętnie się przyłączę do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  52. Prawie znalazłam bloga to "Domowe klimaty",tam jest instrukcja jak zastąpić drogie preparaty tanim pomysłem:)

    OdpowiedzUsuń
  53. OOooo, świetne cukierasy! Również ustawiam się w kolejce:) Pozdrawiam Mysię!

    OdpowiedzUsuń
  54. Jakie cuda!!
    Jakżebym chciała je mieć:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  55. Znalazłam link do twojego bloga u Maji 71 i tak się niezmiernie ucieszyłam , bo wreszcie jakaś dobra osóbka napisała instrukcję jak prawidłowo robi się transfer. Ja używam innej techniki i też jest bardzo fachowo i mega dokładnie . Możesz to zobaczyć na moim blogu Mglisty Sen. Zapisuje się na candy , a ty zapisz się na moje również z Paryskim akcentem.

    OdpowiedzUsuń
  56. eine super, super Idee - aber ich weiß nicht, ob ich Citra Solv auch in Deutschlang bekomme??? Viele Grüße von Annett

    OdpowiedzUsuń
  57. Witaj
    Ustawiam sie w kolejce, może się powiedzie! Bardzo fajne nagrody, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  58. Twoje candy jak zwykle niesamowicie kuszące!nie sposób przejść obok niego obojętnie,więc zgłaszam się,a jak;)
    pozdrawiam serdecznie;)
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. I ja ustawie sie w tej dlugiej kolejce:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Chętnie potransferować spróbuję, więc na cukierka się zapisuję ;)
    Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Jak mi się powiedzie, będę mogła spróbować swoich sił.
    Zapisuję się z ochotą!

    OdpowiedzUsuń
  62. no marzeeenie... ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Skusiłam się i ja :))
    Fajne i łatwe instruktaże przedstawiłaś do obu preparatów.
    Choć i ściereczka w polne kwiaty, by wystarczyła, bo bardzo lubię takie roślinne motywy !
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  64. Nagroda suuper.
    Kolejka strasznie długa.
    Zapisuje się bo pożądam tej nagrody:)
    Pozdrawiam. Renka
    renka377@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Witam Myszko bardzo chętnie się zapisuję w kolejce bardzo lubię czytać twój blog pozdrawiam serdecznie Iwona meil: groszek112@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Układam się jako kolejna kostka domina.
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  67. To bardzo atrakcyjne nagrody więc z rumieńcami staję w kolejce:)
    a poza tym uwielbiam Twój blog, porady, pomysły, zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Że też ja się wcześniej na takie fajowe candy nie zapisałam... teraz nadrabiam!

    OdpowiedzUsuń
  69. ja też się ustawiam, hmmm szanse marne ale spróbować można, wręcz trzeba koniecznie
    pozdrawiam
    martyśka
    waldek.kr@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Witam, chcialabym się dowiedzieć gdzie kupić Citra Solv w UK. znalazłam w amazon ale kosztuje 16 funtów, czy gdzieś mozna znaleść tańszy??? proszę o podpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  71. Z miłą chęcią przygarnę te cudowności :) I nauczę się nowej techniki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  72. Kursik świetny,a candy nic mu nie ustępuje;)zgłaszam się czym prędzej;)pozdrawiam;)
    heyoka@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  73. To i ja ustawiam się w kolejce:)
    Pozdrawiam pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Zapisuję się jak najchętniej, bo citra solv baaardzo by mi się przydał :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Oj chciałabym wypróbować Twojego tutka :) ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Fajne candy więc sprobuję i ja :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. tutorial wspaniały, ja dopiero od niedawna (od wczoraj) robię naprasowanki za pomocą żelazka, więc z chęcią wypróbuję Twojej metody:-)))
    ustawiam sie oczywiscie w kolejce:-)))

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja też się ustawiam w długiej kolejce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  79. Tak cukiersay bardzo atrakcyjne dlatego spróbuję i ja.
    Dziękuję za tutorial.

    OdpowiedzUsuń
  80. Ależ się ktoś ucieszy, do kogo los się uśmiechnie:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  81. Matko kochana! dopiwro co trafiłam na Twojego bloga - przepiękne rzeczy tworzysz, przepiękne... a na takie Candy się nie zapisać to grzech zwyczajnie jest... może uśmiechnie sie do mnie los :)

    OdpowiedzUsuń
  82. domugitaraipiorem.blogspot.com22 września 2011 14:35

    Ale co to? czemu jako anonim mi wysłało? nie rozumiem czasami tego bloggera... to poprzednio pisałam ja - karolina z domugitaraipiorem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Bardzo dziękuję za tutorial. Od dawna marzyły mi się takie grafiki na materiale, ale nie wiedziałam jak się je robi. Próbowałam z papierem transferowym, ale to nie to... Tym bardziej niecierpliwie będę czekała na wyniki Candy :D
    Pozdrawiam
    Orin
    http://bialawalizka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Też mam za sobą parę prób z papierem transferowym (metki) ale tak jak Orin pisze, to po prostu nie to i zaniechałam tego pomysłu...a tu taka gratka - chętnie ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam /violka :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Bardzo dziękuję za tutka!nawet jeśli nie wygram,to mam nadzieję,że uda mi się z niego kiedyś skorzystać;)
    pozdrawim cieplutko i staję w kolejce!
    julka.julia1985@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  86. śliczne prace tu u Ciebie. dziekuje za kursik o transferze. powoli przymierzam się do zrobienia jakiegoś. wygrana byłaby więc strzałem w dziesiątkę. pozdrawiam. ania

    OdpowiedzUsuń
  87. Bardzo ciekawy kursik.Ustawiam się grzecznie w kolejce .Może los się do mnie uśmiechnie.
    http://magicznaszuflandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Chętnie powalczę o te magiczne płyny. Z tego co pokazałaś to świetna sprawa. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  89. Z wielką ochotą ustawiam się w kolejce i czekam na cud ;)

    pozdrawiam cieplutko :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  90. Witaj,

    Niestety nie mam zielonego pojęcia na czym polega ta zabawa i co to takiego CANDY? ;-
    Ale za buteleczke Citra Solv oddam wiele...
    Jeśli mozesz napisz jak zdobyłas ten preparat, a jeśli jest mozliwość odkupienia go od Ciebie, to prosże o kontakt: rsykula@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  91. O rany, pewnie, że się zapisuję i dodaję Twojego bloga do ulubionych :-) Ile ja się naszukałam jak zrobić taki transfer!!!!! dzięki Ci wielkie dobra kobieto :-))) Pozdrawiam Serdecznie

    Ola aadam77@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Oj bardzo atrakcyjne nagrody! Z chęcią sie przyłączę;)
    pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
  93. woow it is sooo cool i need it to my work!
    http://tunderilonka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. tak sie napatrzylam na Twoje cudenka ze chetnie sama bym sprobowala

    OdpowiedzUsuń
  95. Bardzo fajny i kreatywny blog - gratuluje pomysłów i talentu ;-) No i dopisuję się do tego wspaniałego candy ;-)
    Pozdrawiam serdecznie ;-*

    OdpowiedzUsuń
  96. Uwielbiam Twojego bloga- już kilka transferów, ale z tymi preparatami na pewno byłoby łatwiej :) dopisuję się do candy. magdalena.lab@gmail.com

    P.S. świetnego masz bloga i dzięki za te wszystkie instrukcje!

    OdpowiedzUsuń
  97. Witam! próbowałam kombinować coś takiego z supermocnym klejem z użyciem wydruków z drukarki laserowej, ale nie wychodzi tak fajnie:( więc mam nadzieje ze gdzieś dostanę ten preparat lub może go wygram;P kjujik666@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Myszko, czytając instrukcję miałam zapytać o ten specyfik do utrwalania.
    Liczę na łut szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  99. Wow,jestem 100 osóbką łakoma na tego cukieraska;)kursik genialny,mam nadzieję,że szczęścia mi nie zabraknie i będę mogła z niego skorzystać...pozdrawiam Cię serdecznie!
    lillyrose.britta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  100. No to jestem 101 :) Jeśli to właśnie mnie się poszczęści, spełni się moje marzenie o zrobieniu przedruku na tkaninie. Świetnie pokazałaś i wytłumaczyłaś metodę :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Oj, bardzo, bardzo atrakcyjne candy:) Tylko ta kolejka trochę straszy:):)Ale i tak wezmę udział:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  102. Myszko, pięknie dziękuję za wszystkie Twoje instrukcje, tutki, rady, a ten tutorial zupełnie mnie powalił!
    Cierpliwie czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  103. Zgłaszam się do zabawy i zapraszam na CANDY do mnie :) http://miriamart-decu.blogspot.com/2011/09/candy-niespodzianka.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  104. świetna instrukcja, szkoda tylko że w Polsce te preparaty nie są osiagalne... :(
    Ale może mi sie poszczęści w losowaniu, więc ustawiam się w kolejce
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  105. witam.

    jak bym chciała wylosować te preparaty, lubię zaglądać na twoja stronę, jest bardzo ciekawa i inspirująca ja też bawię się w decu i inne techniki ,pozdrawiam niestety nie ma bloga podaje meila Ania.
    szzyndzia@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. Chciałabym by mikstury trafiły do mojego domu- chętnie spróbuję czegoś nowego. Bardzo inspirujący blog, pozdrawiam serdecznie Patrycja
    patrycjade@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Rety jakie wspaniałości, nie mogę ich przegapić. Już mnie łapki świerzbią na samą myśl o tych preparacikach:))

    OdpowiedzUsuń
  108. Jejku, fajnie byłoby takie cuda przechwycić. Pomysłów mam tyle, że nie wiedziałabym od którego zacząć :) Pozdrawiam i zapisuję siewszystkimi kończynami :))

    OdpowiedzUsuń
  109. Próbowałam już drukowania na materiale, czy rysowania specjalnymi "ubraniowymi" markerami, ale czegoś takiego jeszcze nie.:)
    Więc z chęcią spróbuję.;)
    Pozdrawiam!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. Rewelacja!
    Chętnie spróbowałabym, gdyby udało mi się wygrać:))

    OdpowiedzUsuń
  111. Od miesięcy szukam podobnego kursu, poniewaz jestem urzeczona tą techniką ,no i masz! wchodze do Ciebie i czytam! i do tego dowiaduję się,że można wygrac to cudo o którym piszesz! kolejka jak zwykle do księzyca.. ale wierze ,że może.. pozdrawiam i zapisuje sie.
    http://zmierzchluny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. Spróbuję szczęścia:) iPozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  113. Bardzo atrakcyjne! Chętnie potraktowałabym moją komodę transferową metodą. Może mi się uda złapać szczęście...:)

    OdpowiedzUsuń
  114. Witam serdecznie,
    nagroda jak marzenie. Zapisuję się w kolejkę. Pozdrawiam, Agnieszka

    apatrzyk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  115. Cudowności :) Stanę po szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Cudeńka!Zapisałam sobie nazwę tych preparatów i spróbuję poszukać ale nie wiem czy znajdę wiec ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  117. Citra Solv to moje marzenie, już mam tyle pomysłów gdybym tylko miała Citra Solv. Czekam z niecierpliwością na rozstrzygnięcie zabawy.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  118. Mam pytanie czy prasujesz już po zdjęciu papieru czy po papierze? Czy generalnie chodzi o to by zaprasować (wyższa temperatura)? pozdrawiam cielplutko, http://niteczkowyczar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  119. super cukierki:) ustawiam sie w kolejce:)
    http://polnemaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Interesujący kursik, podoba mi się bardzo. I też ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Dziękuję za kursik i popróbuję szczęścia i ustawię się do kolejki :-)
    banerek na kwiatynaury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  122. przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  123. Ale mi narobiłaś ochoty !!! (kursik fantastyczny ) - ja chcę wygrać !!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  124. ja też ustawię się bo cukierasek nad wyraz słodki; tutoriale fantastyczne
    Marzena
    marzenacegielka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  125. Świetny tutorial! I tez staję w kolejce po TAKIEGO cukierasa :)

    OdpowiedzUsuń
  126. ...ciekawy blog, fajne cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Preparat musi być świetny.Zapałałam chęcią spróbowania i staje w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  128. Kolejeczka niemiłosiernie długa, ale co mi tam. Muszę spróbować bo chętnie wykonam kilka transferów. Chodzi mi to od jakiegoś czasu po głowie, a tu taka cudowna okazja. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  129. Zdaje sobie sprawę, że to marzenie coraz marniejsze, ale próbować należy. Może mi się poszczęści... Marzy mi się taka niespodzianka:-) Piszę się na to candy:-)

    OdpowiedzUsuń
  130. Nagrody bardzo kuszą, więc nie mogłam się oprzeć i musiałam wziąć udział w Twoim candy. Może mi się poszczęści. PS. Jestem pod wrażeniem Twoich prac. Pozdrawiam anna.k8@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  131. oj, chciałabym, chciała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  132. i ja też się zapisuję:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  133. Świetne nagrody, staję w kolejce z szczęśliwym numerkiem 136:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  134. Chętnie spróbowałabym nowej techniki. Intryguje mnie ona bardzo. Słonecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  135. Zapisuję się koniecznie:-)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  136. kolejka jak w latach 80-tych:))))...oj chętnie postoję..może szczęście dopisze:))))

    OdpowiedzUsuń
  137. A może do mnie się uśmiechnie szczęście
    alicjaozon@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  138. Ja też się pisze na takie cukiereczki
    plusqa@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  139. Zgłaszam swoją CANDYdaturę:) Gratuluję wspaniałego miejsca i pięknej duszy, bo tylko człowiek o pięknej duszy mógł stworzyć tak klimatyczny mysi zakątek!
    Pozdrawiam i od czasu do czasu zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  140. Bardzo czytelny kurs - brakuje tylko specyfików :) Oczywiście staje w kolejce Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  141. Chorej się pytasz !

    Jasne, ze atrakcyjne ! o citra-solv marzę od daaawna :)

    Ustawiam się i czekam (nie)ciepliwie... :)

    OdpowiedzUsuń
  142. Po takim kursiku aż ręce same chcą to wykonać, brakuje tylko preparatu.
    Może uda mi się go wylosować?

    OdpowiedzUsuń
  143. Jejku jejku, ustawiam sie po cukiera;-)

    OdpowiedzUsuń
  144. Ale super:) do tej pory nie miałam pojęcia, jak się zabrać za robienie takich pięknych rzeczy, więc ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  145. Super instrukcja, dziękuję! Właśnie zamierzałam doszkolić się w transferach, a tu taka niespodzianka! I jeszcze medium można wygrać, rewelacja, ustawiam się więc w kolejce i ja :o)

    OdpowiedzUsuń
  146. to i ja wskakuję do kolejeczki , juz kolejny dzień u ciebie wedruje , czytam oglądam zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  147. Dołączam do grona chętnych i łasych na takie cukierki :)

    OdpowiedzUsuń
  148. Szanse niemal jak wygrana w totka, ale kto nie gra nie wygrywa:)

    OdpowiedzUsuń
  149. Metoda transferu bardzo mi się podoba, dzięki za kursik i z przyjemnością dołączam się do zabawy. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  150. Z chęcią wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  151. Nigdy nie korzystałam z takich specyfików, może najwyższa pora to zmienić :).

    OdpowiedzUsuń
  152. to ja też zapisuję sie w kolejce.
    Pozdrawiam
    Tessa

    teska.d@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  153. to ja też zapisuję sie w kolejce.
    Pozdrawiam
    Tessa

    teska.d@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  154. oj przydało by sie bo mam do przerobiena stoliczek i kilka ściereczek :D agnesc1979@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  155. to byłaby miła odmiana dla śmierdziucha w postaci nitro:-)
    Mój nochal będzie Ci wdzięczny!

    OdpowiedzUsuń
  156. To i ja dołączę, bo warto zawalczyć :) i przy odrobinie szczęścia stać się posiadaczką tych specyfików
    http://wiadomosci-decoupage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  157. też bym chciała takie cudeńko :-) pozdrawiam dytko77
    dytko77@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  158. I ja też...i ja też chciałabym stać się szczęśliwą posiadaczką takich prezencików... Robisz cudne rzeczy, ale to trzba mieć talent :-) no nie...i to DUŻY TALENT :-)
    Pozdrawiam serdecznie z gór
    Grażyna

    mój adres: pamega@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  159. Dziś pierwszy raz trafiłam na twój blog. Robisz cudne rzeczy!!! Bardzo chciałabym wejść w posiadanie tych magicznych buteleczek... andziaszp@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  160. Witam :) Przyznam szczerze, że nigdy nie myślałam o ozdabianiu przedmiotów w ten sposób, ale twój opis wystarczająco mnie przekonał, aby stanąć w kolejce :)
    Pozdrawiam gorąco, mysa6972@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  161. Oj i ja ustawiam się w kolejce:)
    grazynaga@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  162. staje w kolejce, z jesiennymi pozdrowieniami - adusia

    OdpowiedzUsuń
  163. Po boski płyn i ja ustawię się w kolejce - super prace

    OdpowiedzUsuń
  164. Jestem pod wrażeniem tego co Pani tutaj prezentuje, zapraszam do mojej skromnej galerii quillingu - i polecam poszerzyć własną działalność o ten rodzaj rękodzieła :) http://www.flickr.com/photos/quillingcube/
    mój mail: quillingcube@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  165. Witam , Ja też skromnie posnoszę łapkę w górę i zglaszam się do candy. Jeszcze nigdzie nic nie wygrałam ale może kiedyś i mi się poszczęści.

    yamajka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  166. och, jakie fantastyczne candy! może mis sie poszczęści i też będę mogła zrobić przy pomocy tych cukierasów jakieś czary mary:)

    OdpowiedzUsuń
  167. po mojej porżce z rozpuszczalnkiem nitro i ja sie zapisuje, bo onego preparatu jakoś kupić nei mogę :)

    pozdrawiam !
    http://czaryzdrewna.blogspot.com/

    Al.

    OdpowiedzUsuń
  168. Ustawiam się do tej długaśnej kolejki licząc na łut szczęścia:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  169. Dziękuję za wspaniałe kursiki - jestem początkująca w różnych technikach i zdobyta wiedza jest dla mnie bezcenna. Oczywiście chętnie wygram buteleczki z tymi magicznymi preparatami. pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  170. Fantastyczny zestaw i super instrukcja! tego mi ostatnio potrzeba! :D

    OdpowiedzUsuń
  171. Wygrać twoje candy to jak 6 w totka, może się uda

    OdpowiedzUsuń
  172. Lepiej późno, niż wcale! Dobrze, że się w porę zorientowałam, że przegapiłabym takie Candy!

    OdpowiedzUsuń
  173. Cukierasy są bardzo atrakcyjne. Jeszcze nigdy czegoś takiego nie próbowałam, a z niezbędnymi materiałami i Twoimi instrukcjami warto spróbować. Ustawiam się więc w kolejce i mam wielką nadzieję na wygraną ;) Pozdrawiam :)
    Magda
    http://magda-lemontree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  174. ...pojęcia nie miałam o istnieniu takich bajerów!!!!:D
    Atrakcyjne to mało powiedziane:)
    Staję więc szybciutko w kolejce z nadzieją na wygraną:)
    piękneprace,pzdr.
    http://fioletowykoralik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  175. Dziękuję za tutorial, szkoda tylko że Citra jest tak trudno dostępna, może więc mi się poszczęści? Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  176. piszę się ja:)
    kamciof@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  177. Myślałam, że już dawno się zapisałam,a tu widzę, że nie mam nie w tej kolejce :) Staje więc na samym końcu :) Buziaki Agata

    OdpowiedzUsuń
  178. chętnie nauczę sie transferu..uwielbiam takie klimaty i w najblizszym czasie pokaze co zmieniam dzieki wam u siebie w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  179. Patrzyłam, na te nagrody i patrzyłam i powstrzymać się przed wskoczeniem do kolejki nie sposób! :)

    OdpowiedzUsuń
  180. załapie się jeszcze.... boski jest pani blog, zaglądam tu od jakiegoś czasu i jestem pod wielkim wrażeniem :) Transferu probowałam już nitro, także wiem, jaka daje radość :D
    z przyjemnościa chcialabym wziąć udzial w rozdaniu
    pozdrawiam Martyna

    budrys666@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  181. Chyba ja ostatnia, Myszko? Chetnie i tak staje w kolejke:)
    Pozdrawiam Cie cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  182. to może i ja spróbuje...dziś u mnie baaardzo jesiennie...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  183. ja osobiście dopiero niedawno dowiedziałam się, że można coś takiego zrobić jak przenieść zwykły wydruku na płótno, a teraz bardzo chciałabym tego spróbować dlatego i ja ustawiam się w kolejce do losowania:)

    OdpowiedzUsuń
  184. Oczywiście ustawiam się w kolejce. Bardzo dziękuję za ten kurs. Ale również za cały TWÓJ blog bo jest piękny. Pozdrawiam.
    aleksandra
    aleks222210@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  185. Spróbuję i ja rzutem na taśmę:)
    Pozdrawiam,
    www.mtn-paolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  186. Witam

    Czy to jeszcze aktualneeeeee?

    Bardzo by mi się to cudo przydało ...
    Byłaby świetna poducha z motywem do sypialni siostry ... prezent świąteczny murowany :)

    POZDRAWIAM GORĄCO

    marcia.ok21@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  187. Ło matko, ale kooooolejka:)
    Ale już się grzecznie ustawiam:) Narazie tylko czytam o takich transferach ale bardzo chciałabym się nauczyć robić takie cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  188. Ale mi wstyd...Tak się ucieszyłam na te cuda, że aż nie zwróciłam uwagi na rok...Bardzo przepraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  189. You really make it seem so easy with your presentation but I find this topic
    to be really something that I think I would
    never understand. It seems too complex and extremely broad for me.
    I am looking forward for your next post, I'll try to get the hang of it!
    my site - learn piano

    OdpowiedzUsuń
  190. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  191. A można i łatwiej: to jest preparat do wywoływania zdjęć na tkaninę www.lumi.co, w Polsce sprzedaje to www.kolorowa-szafa.pl Notabene mają tam też barwniki i świetne rzeczy polskich handmadeowców:) Polecam.

    OdpowiedzUsuń