piątek, 1 czerwca 2012

No place like Syl loves :)

I'm sure I don't have to introduce Syl.
But if by any chance you've never been to Syl loves (click), you have to visit her!

*

Jestem pewna, że nie muszę przedstawiać Wam Syl.
Ale jeśli z jakiegoś powodu nie byliście jeszcze u Syl loves (klik), musicie ją koniecznie odwiedzić!





~ ~ ~

100% recycling bag from my old jeans!
I thought star + little label made from ribbon from Syl = great combination.
♥ I love it ♥

*

100% recyklingowa torba z moich starych jeansów!
Pomyślałam, że gwiazda + mała metka z tasiemki od Syl = świetne połączenie.
♥ I love it ♥





♪ ♪ ♪

Busy today. Tomorrow is 3rd very important day for my little boy!
A lot to do.

Till next time!

*

Pracowicie dzisiaj. Jutro jest 3 bardzo ważny dzień dla mojego małego synka!
Mnóstwo rzeczy do przygotowania.

Do następnego!

30 komentarzy:

  1. :) śliczna ta torba:)
    właśnie od kilku dni czaję się na jakieś zakupy u Syl:)
    ściskam mocno i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochaaaam ta torbe! Boska jest! U Syl podoba mi sie kazda literka i kazde zdjecie, czasto ja odwiedzam. Mnie podobaja sie obie tasiemki - amerykanska oraz ta z gwiazdkami, ktore ja uwielbiam.
    Sciskam, Myszko ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super torba !
    Miłego weekendowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, z pewnością będzie wesoło:)

      Usuń
  4. Ale cudne prezenty !!! szpulka i deska - zakochalam sie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tej deseczce kocham się już od dawna ale one tylko w Niemczech dostępne:(

      Usuń
  5. Bloga Syl nie znałam-właśnie go zwiedzam-jej, ile inspiracji!:)
    Torba świetna!
    I całuski dla Synka z okazji tego ważnego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ja się cieszę, że mogłam Ci pokazać tego cudownego bloga!

      Usuń
  6. Pewnie, że znamy Syl :) Wszystkie prezenty bardzo w jej stylu! same cuda!
    Torba rewelacyjna Myszko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo się podobała:) Nie zdąrzyłam się nią zbyt długo nacieszyć bo komuś innemu też wpadła w oko.

      Usuń
  7. Piękności dostałaś i pięknie je wykorzystałaś :D
    Najlepszego dla Synka.
    A to ten na M czy na T-świętuje?

    pozdrawiam
    Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten na T :)
      Ten na M w sierpniu będzie świętował 5 latek:)

      Usuń
  8. SYL-TO KOPALNIA INSPIRACJI I CIEPŁA:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Toba wyszla swietanska Mysiu:-)
    P.S. odzyskalam prawie wszystkie pliki, teraz trzaba naprawic laptopa, mam nadzieje ze nie bede musiala kupowac nowego! Buzka dziekuje za cieple slowa!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, chruper!!! Teraz trzymam kciuki za laptopa:)

      Usuń
  10. Super. Ja dopiero od niedawna zaczęłam zbierać porcelanowe białe deseczki imam dopiero dwie. Twoja jest boska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jowi, dopiero? Ja tą jedną jedyną cieszę się jak dziecko:)

      Usuń
  11. Świetne prezenty :)
    Super torba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna ta torba i ta meteczka dodaje smaczku!
    A Syl- noooo HELLOOOUUUuuuuuuuuuu! Znmam, a jak! Nie ma takiej drugiej jak Syl! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super torba! Bardzo moj styl.
    A dla chlopca raz jeszcze duza buzka :*

    OdpowiedzUsuń
  14. No pewnie chyba wszyscy znamy Syl:)
    Torba swietna!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. W jedną i w drugą stronę genialne gadżety poleciały :))

    OdpowiedzUsuń
  16. You're so cool! I do not suppose I've read anything like
    that before. So good to find somebody with a few unique thoughts on this subject matter.
    Seriously.. many thanks for starting this up. This website
    is something that's needed on the internet, someone with some originality!
    My web page : games online

    OdpowiedzUsuń