czwartek, 19 kwietnia 2012

For Sara & Lucy

Hi!
Today again something for a little girl. 
Sara starts nursery in August so I thought little shoe bag will be a good birthday present for her.

*

Cześć!
Dzisiaj znowu coś dla małej dziewczynki.
Sara zacznie przedszkole w sierpniu więc pomyślałam, że worek na kapcie będzie fajnym prezentem urodzinowym dla niej.




~~~

This apron is for Lucy (this is special order - hello Aga & Lucy:)
It had to be simple, with pocket but no laces and only one frill was allowed.

*

Ten fartuszek jest dla Lucy (zamówienie specjalne - hello Aga & Lucy:)
Miał być prosty, z kieszonką ale bez koronek i tylko jedna falbanka była dozwolona.



 sorry Lucy, I couldn't resist:)  *  sorry Lucy, nie mogłam się oprzeć:)

~~~

Spring is very fitful this year - sun, rain, snow. During this sunny moments I managed to took these photos.

*

Wiosna jest bardzo kapryśna w tym roku - słońce, deszcz, śnieg. W tych słonecznych chwilach udało mi się zrobić te zdjęcia.




Bye!

40 komentarzy:

  1. Szczęśliwe posiadaczki pięknego woreczka i fartuszka.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy będą szczęśliwe to się okaże w piątek i w sobotę. Mam nadzieję, że tak:)

      Usuń
  2. Ale pieknie to odszylas! Az... :))
    Przepiknie uchwycone wiosenne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, czasem jakąś fajną fotkę da się zrobić tym moim kamera-idiot:)

      Usuń
  3. Myszko, fartuszek i woreczek są cudne :)
    Ciepełko wysyłam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Woreczek na kapcie śliczny i na pewno się spodoba małej Sarze. Fartuszek jak zwykle fantastyczny. Ja tez lubię takie zwykłe, proste, bez koronek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, bez koronek? Nie wiedziałam:)

      Usuń
  5. Fartuszek jest przepiękny, aż szkoda go nosić, żeby się nie ubrudził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szkoda, upierze się i znowu będzie ładny:) A jak nie, to nowy można uszyć:P

      Usuń
  6. Pamietam Moj woreczek na kapcie do przedszkola :) a teraz mam zamiar uszyc dla bratanka :)
    Swietne woreczki i fartuch - wlascicielki pewnie zadowolonone?
    Ja tez zamierzam skroic sobie fartuszek, a co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chyba nie miałam worka na kapcie albo go nie pamiętam. Ale za to pamiętam moje kapcie:)

      Usuń
  7. Śliczny woreczek, dzięki tobie przypomniałam sobie że tez musze wnusi uszyć woreczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyj, szyj, wnusia na pewno się ucieszy!

      Usuń
  8. Worek dla Sary swietny no i fajny to pomysl na prezent. Fartuszek uroczy wymodzilas, taka prostota tez mi sie podoba.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje. Pamiętam jak mój Maczek się cieszył z takiego worka z jego imieniem:)

      Usuń
  9. i woreczek i fartuszek bardzo ładny,obdarowane z pewnością będą zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, ta Twoja wiosna i tak dużo szybciej przyszła :) Piękne zdjęcia.
    Fartuszek i worek na kapcie-świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Idzie Sara do przedszkola , trzyma worek zachwycona.....Wybacz , właśnie pracuje w przedszkolu i wrodzony i po czesci nabyty infantylizm CZĘSTO DAJE O SOBIE ZNAĆ. Worek piękny i praktyczny...Fartuszek skromny w formie, ale to jest własnie jego zaletą. Pozdrawiam cieplutko. BeA

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne te twoje wytworki :)
    Chyba czas nauczyć się szyć.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woreczek uroczy a fartuszek bardzo mnie zauroczyl. Piekne tkanina i wykonanie.
      buzikai

      Usuń
    2. Cienka nigdy nie jest za późno na naukę. Do dzieła!

      Usuń
    3. Wiem i nawet maszyna w kącie stoi :) Niedługo skończą mi się okna i miejsca w których mogę przykleić naklejki i pewnie wtedy zamiast włączyć ploter będę włączać maszynę. Waśnie skończyłam wycinać czerwoną angielską budkę telefoniczną na lodówkę :)

      Usuń
  14. Fartuszek mnie oczarował jest śliczny chyba byłoby mi żal go w kuchni .Woreczek jest wesolutki w sam raz na skarby .Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie
    http://wszystkoanielsko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. woreczek zapewne spodoba się małej Sarze!A fartuszkowi dodałaś smaku tym kwiatkiem!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, jednak kwiatki i koronki to ja:)

      Usuń
  16. świetny materiał na fartuszek i wykonanie jak zwykle idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny fartuszek i woreczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Woreczek uroczy a te kwiatuszki szydełkowe dodały mu uroku. Właścicielka zrobi furorę w przedszkolu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Furorę w przedszkolu? :) Na pewno będzie się wyróżniać przy tych wszystkich plastykowych plecakach.

      Usuń
  19. Właściwie to i ja powinnam sobie sprawić jakiś fartuszek.Tyle że ja mam na myśli coś bardziej do ogrodu.Bardzo fajnie Ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jowi świetny pomysł! Fartuch do ogrodu:) Do dzieła!

      Usuń
  20. Sliczny woreczek i fajny fartuszek:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  21. Fartuszek otrzymalam :) jest tak sliczny, ze az zal mi go uzywac :) na razie wisi i czeka az stary sie kompletnie zuzyje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucy to tak jak rozmawiałyśmy - podawaj w nim a rybę i kotlety smaż w starym:)

      Usuń
  22. bardzo mi się podoba ten woreczek na kapcie! super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neluś a potrzebujesz taki? Mówisz i masz:)

      Usuń