wtorek, 11 maja 2010

Porządki

Nareszcie zrobiłam trochę porządków w kuchni i jej okolicach! Poszyłam w tym celu woreczki i teraz wszystko ma już swoje miejsce:)
Foremki nie walają się po szufladach i mam pewność, że nic/nikt ich niechcący nie zgniecie.
Klamerki do bielizny są teraz w poręcznym woreczku:)
 Nie, to nie mój błąd, materiał jest zszyty prawidłowo. Kwiatki na nim są w obu kierunkach i akurat tak wyszło, że wygląda jakby był do góry nogami:)
Worek na reklamówki. 
Na nim widać dobrze wzór kwiatków.

14 komentarzy:

  1. Wspaniałe pomysły i wykonanie. Ja też planuję woreczek na foremki, ale ciągle jestem w fazie planowania:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne woreczki, tez mam zamiar uszyc kilka jak tylko znajde odpowiedni, podobajacy mi sie material.
    Pozdrawiam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Woreczki swietny pomysl na nasze przydasie.
    Tez je lubie.
    Rozowa krateczka urocza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd Ty czerpiesz pomysły na te swoje dzieła?
    W ten sposób Twoje nowe/stare kąty są uroczo zaplanowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żeby ktoś tak u mnie posprzątał... I woreczki poszył:) Świetny pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne woreczki! ja też mam w planie uszycie woreczek na swoje foremki, póki co mieszkają w szufladzie - mojej ;) nie kuchennej :P ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne woreczki:)Pozdrawiam majowo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. woreczki sa super, fajne materialy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To się nazywa porządek ! Śliczne woreczki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. masz świetne pomysły! a woreczki rewelacyjne, no i te drewniane klamerki- I klasa!! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. oohhh so cute! I love the fabric you used!
    hugs federica
    ps thank you so much for your nice comment!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello,
    Thanks for your visit. What beautiful things you make. Love the fabric with little flowers on it too.
    Have a great week,
    Greetings Ester

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Myszko!
    dziekuje Tobie serdecznie za odwiedziny na moim Blogu i za tak mily komentarz!
    Twoje woreczki sa sliczniutkie, praktyczne i bardzo dekoracyjne!

    Pozdrawiam cieplutko,
    Angie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super pomysl! Mysze uszyc sobie taki na foremki... Super blog! Pozwalam sobie dodac do ulubionych pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń