poniedziałek, 11 stycznia 2016

my WHITE Christmas

It's already 2016 but I want to show you my Christmas tree.
There was no snow outside but we had WHITE Christmas!
All the decorations were white :)
And what I'm most proud of 90% was hand made by me!

*

Nowy rok już zawitał ale chcę pokazać moją choinkę.
Nie było białego śniegu za oknem ale mięliśmy BIAŁE Święta!
Wszystkie dekoracje były białe :)
i z czego jestem bardzo dumna, 90% zrobiłam własnoręcznie!


I crocheted all the baubles, bells, snowflakes and angels.
I loved our little Christmas tree but I thought the topper doesn't fit.

*
Wszystkie bombki, dzwonki, śnieżynki i aniołki zrobiłam na szydełku.
Nasza mała choinka była śliczna w moich oczach ale czubek nie pasował.




New Christmas tree topper on its place :)

*

Nowy czubek na swoim miejscu :)

10 komentarzy:

  1. śliczna choinka i śliczne ozdoby:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No kochana, to jest pomysł, wygląda super, mnie się marzą gwiazdki szydełkowe, ale nie mam nabożeństwa do szydełka, no nie wychodzi mi tak jakbym chciała, drutuje mi się lepiej :) u nas śladu nie ma po choince, koty ją doszczętnie z igieł oskubały, a śnieg właśnie jest szarą breją,zostawiłam sobie jemiołę obwieszoną lampkami :), a Anioł na czubku choinki to rewelacyjny pomysł:)
    Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna i niebanalna choinka. Uwielbiam ozdoby robione ręcznie tak inne od tych plastikowych :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna choinka :-) Cudne ozdoby - szczególnie te, zrobione przez Ciebie własnoręcznie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten anioł. czy po zrobieniu tego anioła krochmaliłaś go?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak widać rozmiar nie jest ważny tak bardzo. Śliczna choinka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful Pictures...like your Blog very much....
    ________________________
    Kristen Stewart HD Wallpaper

    OdpowiedzUsuń
  8. bialutko u Ciebie....a Twoje ozdoby szydełkowe wzbudzają mój podziw ....tym bardziej ,że takich szydełkowych cudeniek jeszcze nie próbowałam....

    OdpowiedzUsuń