poniedziałek, 6 stycznia 2014

Doll in a jeans dress

Hello in 2014!!!!!

This doll was made just before Christmas.
She looks a bit like Pippi Langstrumpf with those braids :)

*

Ta lala powstała przed Świętami.
Wygląda trochę jak Pippi Langstrumpf z tymi warkoczykami :)




This flower in her hair it's nothing but a paper pin :)
I used it only for photo purpose as it is not suitable for small kids.

*

Kwiatuszek we włosach to nic innego jak pinezka do memo board :)
Użyłam jej tylko do zdjęcia bo lala była prezentem dla małej dziewczynki.


Shoes were only for the photo session - wrong size :(

*

Buty tylko dla potrzeby sesji - zły rozmiar :(

18 komentarzy:

  1. Jest cudna!
    Miłego dnia Myszko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna laleczka! Szkoda, że butki ma za duże, bo wygląda w nich przeuroczo!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście przypomina Pipi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna lala, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka! Ale jaką ma fajną sukienkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a u mnie właśnie Kosia słucha bajkę o Pipi...lala urocza ale buty to szał!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lala jest cudowna ... i dla Mnie to 100% Pippi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello Pipi :D lala fantastyczna, ale buciki skradły serce :)) Pozdrawiam gorąco, Małgoś

    OdpowiedzUsuń
  9. skad bierze się takie maleńkie buty dla wszystkich lalek, tild itd?Fajna lala:)Mam nadzieje,ze doczekala się bucikow swego rozmiaru:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Myszko....
    Lala jak malowana :D przepiękna...a buciki mimo, że mają zły rozmiar to są cudne, idealnie pasują dla Lali.

    Pozdrawiam cieplutko
    Munia

    OdpowiedzUsuń
  11. Lalka przepiękna :) Obejrzałam - robisz cuda :). Także szyję lalki, będzie mi miło jak mnie odwiedzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna lala :) ale buty ma cudowne, nie ważne że nie ten rozmiar. Pozdrawiam serecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny blog! Dobrze, że na niego trafiłam. Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko temu, jeśli go dodam do mojej listy najlepszych blogów o aranżacji wnętrz na http://agregator-blogow-aranzacja-wnetrz.blogspot.com/. Twój blog też będzie można znaleźć. Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale slodzinka :) No co Ty pantofelki sa czadowe :)

    OdpowiedzUsuń