środa, 26 września 2012

Vanilla muffin

I love muffins!!!
I love to eat them and I love to bake them.
Now I have a lovely, vanilla fragrance, textile muffin.
It is a gift from Jowi!

*

Kocham muffinki!!!
Kocham je jeść i kocham je piec.
Teraz mam cudną, pachnącą wanilią, tekstylną muffinkę.
To prezent od Jowi!



But that's not all.
This sooo shabby envelope is also made for me by Jowi.

*

Ale to nie wszystko.
Ta baaardzo shabby koperta też jest zrobiona dla mnie przez Jowi.



Thank you a lot! I do really enjoyed our little exchange and hope for more in the future:)

*

Dziękuję Ci bardzo! Jestem ogromnie zadowolona z naszej wymianki i mam nadzieję na kolejną w przyszłości:)

19 komentarzy:

  1. "WYTFORKI" RĄK JOVI SĄ GENIALNE:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej jakie cudo:)))
    ja też kocham muffiny, ale ta Twoja jest jakaś taka wytworniejsza:) chyba szkoda byłoby ją schrupać.
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne!!! Tak muffinka ma wiele zalet a najważniejsza to zero kalorii:-) Cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudności, po prostu bajka. A muffinkę to chyba bym caly czas przy sobie trzymała by wdychac ten zapach .... Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super slodkosci i na dodatek nie tucza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności !
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Myszko,pięknie sfotofgrafowałaś moje szyjątka.Ja również w przyszłości z wielką przyjemnością ponownie się z Tobą wymienię.Buziaczki kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jowi nie dało się nie pięknie:) Prześliczne są!

      Usuń
  8. Super wymianka:) i cudne szyjątka!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne i baaardzo elegenackie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myszko juz chwalilam to wszystko u Jowi i nawet trafilam z zapachem mufinki :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesliczne prezenty dostalas:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. Smakowita ta muffinka !! Myszko, pestki bialej dyni sa do kupienia na ebayu :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne, po prostu bajkowo piękne jak dla jakiejś księżniczki ...buziaki :) a Jowi - bardzo zdolna :)i kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tego muffinka to ci ogromnie zazdroszcże, ale świetna wymiankę urżadziłyście sobie:)

    OdpowiedzUsuń