czwartek, 24 marca 2011

Ozdabiamy świecę - TUTORIAL 2

Chcę Wam pokazać kolejny łatwy sposób na ozdobienie zwykłej świecy. Tym razem przy użyciu kalki technicznej.
 TUTORIAL

 Potrzebne będą:
  • świeca
  • kalka techniczna z wydrukiem wybranego motywu
  • nożyczki
  • suszarka do włosów
  • rękawiczka:)
 Motyw wyciąć i dopasować wielkością do świecy;
 Przytrzymać nieruchomo i skierować pod gorący strumień powietrza z suszarki. Pod wpływem gorąca, świeca zacznie się topić (nie trzymać suszarki zbyt długo w jednym miejscu, bo wytopi się dziura w świecy!) i dzięki temu kalka techniczna będzie mogła się przykleić do świecy.
A z rękawiczką to moja dobra rada uniknięcia poparzenia:)
 I świeca gotowa!
Łatwizna, prawda? Pokażcie Wasze świece!

ps.
 Motyw można też przyprasować do świecy. Należy prasować przez kartkę!

38 komentarzy:

  1. Świetny pomysł ! Pewnie kiedyś wypróbuję. Dziękuję.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejny super pomysł :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Już próbowałam. Na kalce nie najlepiej trzyma się druk laserowy. Zdecydowanie lepszy jest atramentowy. Pochwalę się jak zrobię swoje. Dzięki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, dzięki za tutka, wlasnie tego szukalam po ostatnim wpisie Ateny:)Buźka za trud:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za super pomysł!!! Muszę spróbowac.
    Pozdrówka:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie to proste! a jaki fajny efekt:) odnotowuje pomysł do wykorzystania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW!!! rewelacyjny pomysł. Jak tylko zrobie własna, to nie omieszkam się pochwalić :)

    pozdrawiam i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śiwetny pomysł, dzięki wielkie :)
    nadruk na świecy z ostatniego Twojego tutka trzyma się rewelacyjnie, jeszcze raz dziękuję za pomoc:)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  10. no tak swietny i prosty pomysl, a jalke techniczna skad wezme Myszko? Sa juz takie z gotowymi wydrukami czy trzeba sobie wydrukowac?

    OdpowiedzUsuń
  11. Myszko..super!!bardzo dziękuję...idę do papierniczego po kalkę!!!!!..a jak potem przy paleniu swiecy?..nic sie nie dzieje z tą kalką?

    OdpowiedzUsuń
  12. Myszko..super!!bardzo dziękuję...idę do papierniczego po kalkę!!!!!..a jak potem przy paleniu swiecy?..nic sie nie dzieje z tą kalką?

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysł rewelacyjny. Z serwetkami też wyjdzie?

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak kalka ma wszelakie zastosowanie, nadruki na niej wygladaja rewelacyjnie. Myszko a nie odkleja Ci sie kalka po paleniu swieczki? Robilam kiedys w ten sam sposob swoje i brzydko odchodzil nadruk, ale jak to my byc tylko deko to wyglada swietnie,ja robie swoje bardzo podobnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wypróbuje się-oczywiście :)
    Dzięki za kolejny sposób. Jak coś stworzę świecowego to na pewno się pochwalę.
    Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł! Ślicznie to wygląda. Muszę i ja spróbować. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejny Twój tutorial i kolejny raz otwieram oczy ze zdziwienia. No jak to? Takie to proste? Świetne pomysły i zadziwiające w swej prostocie

    OdpowiedzUsuń
  18. * Lilla - ja durkuję na laserowej i jest ok:)

    * B. - kalkę techniczną w każdym papierniczym/craftowym sklepie dostaniesz. To biała, lekko przezroczysta kartka i sama na niej drukujesz. Często na niej drukuje się tekst zaproszeń ślubnych.

    * Qra Domowa - przyznam szczerze, że te ozdobione przeze mnie świece to tylko dekoracje, nigdy ich nie używałam. Myślę, że to nie będzie się ładnie spalać bo to jednak jest papier.

    *Aga - teraz to Ty mi pomysł podsunęłaś z tymi serwetkami:) Myślę, że da się!

    * Bree - no właśnie ja te świece traktuję wyłącznie dekoracyjnie a nie użytkowo. Ale świeca ozdobiona kalkomanią będzie się spoko spalać;)

    Powodzenia dziewczyny, działajcie:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietnie wyszla swieca, fajny pomysl, kiedys go probowalam ale cos kalka nie chciala mi sie przykleic do swiecy wiec ja przykleilam tasma klejaca hihi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Proste i bajecznie efektowne!!! Muszę koniecznie spróbować:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne te świece,ale mnie ciekawi skąd bierzesz takie piękne motywy:)))Jeśli możesz to podaj mi linka :)Ja jak na razie zrobiłam na świecy dekupaż:))i też wyszło fajnie:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialny efekt Myszko! :) dzięki za tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  23. * bozenas - motywy są stąd:
    http://graphicsfairy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pomysl! I swietny kursik. Oj, chyba sprobuje! Dzieki!

    Pozdrawiam serdecznie!
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  25. CUDA MYSZKO ROBISZ CUDA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawy pomysł, jak znajdę chwilę wolnego czasu na pewno go wcielę w życie:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny pomysł :) z pewnościa wypróbuję. Ja swiece ozdabiam za pomoca motywów z serwetek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. genialny pomysł, prosty a efektywny;);)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł :) chyba będzie wyglądać lepiej niż z taśmą klejącą (przynajmniej u mnie, bo jakoś tak mało wprawnie to robię).

    Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękności.Żal w ogóle spalac takie świeczunie :)
    Też mi przyszło do głowy że fajnie by było swiecę zdekupazować...
    Pozdrawiam Myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  31. chyba się skuszę i wypróbuję:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładna ta świeca, ja mam też zwykłą białą może trzeba jej dać nowy ubiór? A skąd bierzesz grafiki? Bo na wielu blogach widziałam takie ładne, a jak szukałam w googlach to same brzydkie :(

    OdpowiedzUsuń
  33. * katesz - przewertuj sobie to:
    http://graphicsfairy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. kuchenka świetna, mufinki smakowite a te świeczki wyglądają kapitalnie, muszę się odważyć i spróbować je zrobić. pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  35. z pewnością wypróbuje w niedalekiej przyszłości Twój pomysł:)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Rewelacja dziękuję i na pewno skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znałam takiego sposobu - dziękuję:) Cudny blog, w wolnej chwili zapraszam do mnie - jestem początkująca:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Do tej pory naklejałam motywy specjalnym medium. Twój sposób wydaje się prosty, muszę wypróbować! Nawet mam świece w domu :) Jak okleję, to oczywiście się pochwalę (albo przybiegnę z pytaniem , czemu mi nie wyszło ;) oby nie)

    Zapraszam do siebie na candy :)

    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń