wtorek, 1 marca 2011

...and the winner is...

Czas candy dobiegł końca. Ilość chętnych na "francuskie" drobiazgi przerosła moje oczekiwania:)
Międzynarodowe losowanie odbyło się drogą telefoniczną:) Poprosiłam Mamę o podanie liczby między 1 a 140 i wybrała numer...87.

Tak więc zwycięzcą w moim FRANCUSKIM CANDY URODZINOWYM jest ATTANE!!!
Gratuluję i proszę o adres.

Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w zabawie i życzenia. Tym, którym szczęście nie dopisało tym razem, zapraszam na kolejne candy, bo na pewno takie jeszcze się u mnie pojawi.

A na koniec dla dodania koloru, konik:) 
                
Oraz trochę wiosny w moim ogrodzie:)

I jeszcze coś, czymś muszę się pochwalić. Moja ogromna kolekcja butów wzbogaciła się o kolejną parę. Ale za to jaką! Trzewiki z  KORONKĄ!!! :)

Pozdrowienia dla wszystkich, którzy tu zaglądają!
Myszka

25 komentarzy:

  1. Gratulacje Attane! ;)

    A buty są świetne... Po prostu łał:D

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za zabawę :)
    gratuluję Attane !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty super!
    Myszko, czy te piękne krokusy to naprawdę u Ciebie w ogrodzie już zakwitły?! A u nas jeszcze śnieg leży, roślinki jeszcze się nie przebiły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!!!!!Wygralam!Dziekuje bardzo,po prostu jestem w takim szoku,ze nie moge uwierzyc w to!Musze ochlonac....pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni :)
    Ale Ci zazdroszczę tych przebiśniegów ( jeśli dobrze widzę) i tych tulipanków achy i ochy przesyłam :)
    ps. teraz do mnie na małe candy zapraszam jeśli masz ochotę :)
    pozdrawiam
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  6. Tutaj miałam zaprosić na candy :)
    Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  7. konik super i gratuluję zwycięzcy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuje za zabawe :) trzewiki swietne :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla zwyciężczyni- pozazdrościć bo jest czego :0 Buty śliczne ale tak na serio to zazdroszczę Ci tej wiosny w ogrodzie. pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje dla zwyciężczyń :)
    kwiatki śliczne
    a na buty się zaśliniłam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne te trzewiki, ja bym zmieniła sznurówki na coś niepraktycznego ale klimatycznego typu koronka/aksamitka/wstążka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Farciarze gratuluję !!!
    U Ciebie wiosna na całego a u mnie to śnieg jeszcze leży bbbrrr !
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest trochę wiosny? To jest wiosna na całego! Buciki świetne.
    Gratuluje zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  14. echhh... mnie się nie udało... ale gratuluję zwyciężczyni :)))
    Buty - boskie!!!

    i Tobie Myszko również gratuluję wygranej, ale w moim candy! :)))
    Ściskam mocno!
    Mariola

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla zwyciezczyni!
    Ogrod masz niesamowity, ja bym tylko tam siedziala i patrzyla na te ogromne ilosci przebisniegow.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni
    buty czaderskie :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje dla wylosowanej:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla Attane!! Myszko dziękuję za zabawę!
    Śliczne buty!!

    OdpowiedzUsuń
  19. też chcę taki ogródek!!! :))
    Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Co do filcowania :) Spróbuj to naprawdę nic trudnego. Metoda na sucho jest prostsza,nie wymaga tyle miejsca i przyrządów ;p jak filcowanie na mokro :)Tylko wełna i igła w zasadzie. Chętnie bym Ci pokazała, ale wywiało Cię gdzieś. No chyba, że jak przyjadę kiedyś na słynne wyprzedaże :)
    Wirtualnie zawsze służę pomocą :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ wiosna u Ciebie :) ja też już na nią czekam !!!
    Gratuluję zwyciężczyni !
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Moment..moment,gdzie Ty masz ten ogród z wiosną w pełni?..u mnie jeszcze śniegi...aaa buty..oszzz!..jakie buty!.też bym takie chciała.Wspaniały element kolekcji.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za zabawę i gratuluję szczęściarze. Buty arcyciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty mega super!! Chętnie bym Ci w nich zdjęcie zrobiła!!!

    OdpowiedzUsuń