piątek, 4 lutego 2011

Francuskie candy urodzinowe!

Tak, tak, dokładnie rok temu zamieściłam pierwszego posta. Aż trudno mi uwierzyć, że minęło już 12 miesięcy. Doskonale pamiętam emocje jakie mi towarzyszyły przy każdym poście i powiem szczerze, że one nadal są. Wsiąkłam w blogowy świat!:)
Ale zanim o candy, chcę pokazać Wam poszewki iście francuskie w swoim wyglądzie:)
Nic wielkiego ale baaardzo jestem z nich zadowolona.

 A teraz tytułowe Candy!
Chcę Was obdarować "francuskim" obrazkiem, romantycznym i bardzo kobiecym;
oraz "francuską" podusią - o taką:

 Zasady dla przypomnienia:
  • komentarz pod postem
  • podlinkowane zdjęcie na swoim blogu
  • nie "blogerzy" proszę zostawić adres mailowy
Można się zapisywać do 28 lutego, ogłoszenie wyników 1 marca.

 SERDECZNIE ZAPRASZAM NA FRANCUSKIE CANDY URODZINOWE W THE MOUSE HOUSE!!!


Myszka

135 komentarzy:

  1. Chyba będę pierwsza, jak mnie nikt nie ubiegnie podczas pisania. Bardzo chętnie przygarnę!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Myszko, gratuluje i zycze wspanialych chwil w blogowym swiecie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję się!
    wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje pierwszego roczku:) i zycze wielu wielu kolejnych!

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję roczku :)
    i oczywiście się zapisuję na cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i kolejnych owocnych lat życzę:)
    na cukierasy się oczywiście zapisuję,
    pozdrawiam cieplutko
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje Gratulacje Myszko! Oby tak dalej :* Sliczne poduchy uszylas, bardzo ladna grafika !!!Oczywiscie ustawiam sie kolejce po swietne Candy, pozdrawim

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję rocznicy!
    I zapisuję się jako kolejna do candy. Poduszki są cudne a ja dodatkowo uwielbiam Francję i wszystko co francuskie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje pięknej rocznicy ;o) Chętnie i ja zapisze się na takie piękne cukierki ;o) Grafika prześliczna poduszek, a obrazek boski i taki romantyczny ;o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku,jesteś kolejną osobą,której zazdroszczę talentu.Chętnie wezmę udział.uam20@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Och jakie slicznosci:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wytrwałości w blogowaniu. Piękne rzeczy to wygrania więc się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oststnio duzo tych rocznic w blogowym swiecie, i moj niebawem:-)))
    Francuskie podusie baaardzo urokliwe, zapisuje sie.
    Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Love your visits to my place you inspire words...
    Love taking home inspiration when I leave your place.

    Thank you for all your beautiful visits

    xx
    Dore

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja zapisuję się do Candy :D

    Podusie śliiiczne :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję rocznicy i też się oczywiście zapisuję, bo piękne rzeczy chcesz podarować:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. No nie wierzę...to już rok :-0
    Więc życzę kolejnych twórczych latek, zebyś ze wszystkiego była tak zadowolona jak z podusi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana gratuluję roczku !!!
    I życzę wielu następnych !!!
    Poduszeczki wspaniałe !!!
    Na Twoje Candy chętnie się zapiszę ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję serdecznie!
    I staję w kolejce!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję!!piękny cukiereczek cbea1968@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje rocznicy...
    Piękne francuskie Candy... nie można przegapić... zapisuję się i ja :)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepszego urodzinowego, Myszko!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne rocznicowe candy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. co za szyk cudowne podusie chetnie sie zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mam raczej szczęścia-ale również ustawię się w kolejce :) Przepiękne paryskie inspiracje... Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja również ustawiam się w kolejce:))pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Francja to niesamowity kraj. Paryż jest pełen magii, tajemnicy... miałam okazję być tam raz - wystarczyło, by zakochać się bez pamięci! teraz marzy mi się Prowansja...
    Twoje candy jest tak apetyczne i kuszące, że pozwolę sobie przysiąść i poczekać na losowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzień Dobry

    Francuska podusia i pocałunek są lepsze nic mocny alkoholowy trunek.


    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  29. Zarówno podusie, jak i obrazeczek są cudne! bardzo, bardzo francuskie :) Oczyma wyobraźni widzę je u siebie :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluję i zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapisuję się szybciutko! Przepiękne Candy!!! Pozdrawiam Myszko:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja chcę taką podusię!!! I obrazek teeeż!
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolejne urodzinki w blogowym świecie :) Chyba początkowe miesiące sprzyjały i sprzyjają zakładaniu blogów. Podusie rzeczywiście jak wprost z francuskiego salonu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudności, uwielbiam Francję i Paryż i staje w kolejce po te słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Serdeczne życzenia!
    A słodkości śliczne i apetyczne. Również bardzo lubię Francję.aluzjailuzja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. hehi zrobiło się już trochę walentynkowo:) zapisuję się i zapraszam na edzia-goodies:)

    OdpowiedzUsuń
  37. dopisuje się oczywiście a link podrzucę jutro

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam wszystko co francuskie, więc ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Sto lat na pierwszy blogowy roczek. Poduchy są śliczne. Fajnie u Ciebie.
    Pozdrawiam
    Katrin

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję pierwszej rocznicy i życzę dużo miłych chwil na blogu.
    Oczywiście i ja staje w kolejce po te cuda licząc że szczęście się do mnie uśmiechnie;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Jesteśmy z tego samego rocznika blogowego, gratuluję!
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję rocznicy czyli blogowego roczku !!!
    Podusie śliczne...
    Ustawiam się po cuksy i czekam cierpliwie na losowanie :)
    *Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja również jestem chętna!

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkiego dobrego na kolejne latka :) Ustawiam się w kolejce i trzymam mocno kciuki, może tym razem dopisze mi szczęście? Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  45. I ja również stanę w kolejce po te śliczności. Pozostawiam adres email: andziulkaaug@gmail.com
    Pozdrawiam,życząc miłego dnia i nowych, ciekawych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  46. przepiękne candy :) stanę w kolejce bo marzę o takiej poduszce :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zapisuję się bardzo chętnie, w ubiegłym roku byłam pierwszy raz we Francji i zakochałam się w tym kraju. Z Paryża nie przywiozłam sobie wieży może uda mi się ją tutaj przygarnąć!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  48. ja tez marze o francuskiej podusi i o podróży do Francji.
    Staję grzecznie w kolejce, może chociaż poduszka się przytrafi ;)
    Gratulacje rocznicowe!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. I jeszcze ja stanę w kolejce - podusia jest świetna. Może akurat szczęście dopisze?
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. wszystkiego naj
    a candy...zwłaszcza obrazek cudo więc się wpycham...

    OdpowiedzUsuń
  51. wszystkiego naj
    a candy...zwłaszcza obrazek cudo więc się wpycham...

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję rocznicy i życzę wytrwałości w tworzeniu, a że piękne prezenty czekają to zapisuję się i ja :)
    Przy okazji zapraszam do siebie na kapciuszkowe candy.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  53. Zobaczyłam siebie leżącą na tej poduszce! Od razu zapachniało mi Paryżem, wąskimi uliczkami przy Champs Elysee i czekoladą avec creme :)!

    Pozdrawiam i gratuluję klimatu bloga.
    Jeśli można to też ustawię się, choć sama bezblogowam.

    arimor@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Jeszcze mnie tutaj nie ma? Staję więc na samym końcu :) Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję rocznicy :) Podusia obłędna, więc z przyjemnością się piszę :))

    OdpowiedzUsuń
  56. Pieknie tu u Ciebie... zostaję na dłużej. A po słodkości chętnie ustawię się w kolejkę.

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję roku;)
    Oczywiście ustawiam się w kolejce bo kusisz kochana, kusisz ;)
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zapisuję się na te śliczności i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudowne!Chętnie przygarnę :)
    magdalena
    magnow78@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  60. piękna poducha, zapisuję się :)

    kinga_w206@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Oj, wspaniale! :) To i ja spróbuję!

    Bee


    bb90(at)o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. piękne, piękne, piękne...zapisuję się i licze na woje "szczęście", ach sliczności robisz

    OdpowiedzUsuń
  63. Ustawiam się grzecznie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Cuda masz do rozdania :) Zapiszę się i ja :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Myszka zapisuje sie z wielka przyjemnością i może sie uda :)))
    Zycze kolejnych cudnych lat blogowania :**
    buziaczki :**

    OdpowiedzUsuń
  66. Ustawiam się w kolejce po podarki.
    Pozdrawiam.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  67. Myszko gratuluję roczku, i zyczę następnych pełnych sukcesów. Ależ długa lista chętnych.Śliczne francuskie motywy.

    OdpowiedzUsuń
  68. I ja tez staje grzecznie w kolejce po Paryskie cuda.
    Poszewki są śliczne z ulubionym moim motywem Paryza.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratulacje z okazji blogowej rocznicy:-)
    Candy fantastyczne.
    I ja karnie ustawiam się w kolejce.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  70. i ja się ustawię w tej gigantycznej kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  71. wow, ale Tu tłoczno ...
    ja też staję do kolejeczki
    po paryskie cukiereczki :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ustawiam się w kolejce po cudeńka paryskie :). Pozdrawiam! Mój mail: nikola_o@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Gratuluję i się zapisuję :-)
    katrin982@wp.pl
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja również gratuluję i ustawiam się w kolejce do losowania:)

    OdpowiedzUsuń
  75. stylowo :)
    bardzo smakowite te Twoje cukierki :) poproszęęęę :)

    OdpowiedzUsuń
  76. To ja tak na końcu sie ustawiam -0 chyba zdążylam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Zapisuję się na te śliczności słodkości.Zapraszam do siebie www.recznarobota.blogspot.com
    może nie tak pięknie ale też z pasją.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. Przecudna poducha,obrazkiem rowniez nie pogardze(w razie wygranej!ha ha...)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  79. staje też w kolejce! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. Cudna podusia. To i ja staję w kolejce.

    lusaka.ma@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  81. oj jak kusisz tymi romantycznymi dodatkami, z najlepszymi życzeniami ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  82. To i ja spróbuję nieśmiało;)
    marlabaj@wp.pl
    pozdrawiam i sukcesów życzę
    Mirelka

    OdpowiedzUsuń
  83. Ostatni będą pierwszymi? A nuż się uda...


    nurrgula@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Tłoczno już,ale i ja się ustawię;)a może tym razem szczęście uśmiechnie się do mnie;)Gratuluję rocznicy i życzę,aby wena Cię nie opuszczała ani na chwilkę!
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Chętnie przygarnę :)

    qumpela@go2.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Witaj
    I ja ustawiam się na końcu tej długiej kolejeczki:)
    Trafiłam do Ciebie przez przypadek ale zostanę na dłużej :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  87. Bardzo chciałabym stać się posiadaczką tych cudeńiek !!! zapisuję się więc oczywiście na Twoje candy.

    OdpowiedzUsuń
  88. Przepiękne :) zgłaszam się, może się uda wygrać..

    OdpowiedzUsuń
  89. Witaj imienniczko Myszko.
    Gratuluję wytrwałości. Chętnie wezmę udział w Twoim Candy, może się uda i przygarnę te cacuszka.
    A w nagrodę zapraszam Cię do mojego nowego bloga WSZYSTKO O BIŻUTERII http://wszystkoobizuterii.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko Mysza z Kuferka

    OdpowiedzUsuń
  90. Ależ zapachniało Paryżem i weź tu się nie skuś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  91. No i jak tu się nie skusić?
    Stoję i ja w kolejeczce a co mi tam:)

    OdpowiedzUsuń
  92. piękne:)
    staję w kolejce;)

    pozdrawiam,

    Michasia

    OdpowiedzUsuń
  93. Mysiu, życzę Ci dalszych pięknych blogowych lat i ustawiam się w kolejce. Lucyna
    klmw@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. Gratuluję roku w blogowym świecie!
    Ustawiam się w długiej kolejce po te sliczności :)
    Zapraszam do siebie na malutkie co nieco :)
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  95. Cudeńka:) Bardzo w moim stylu:) Zapraszam na swojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  96. A gdyby tak wybrać się w podróż do magicznego Paryża? Chociaż z głową na poduszce :)

    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy na en-contra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Z chęcią spróbuję szczęścia w zabawie, cudowne candy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  98. Też chcę, też chcę powalczyć o te pachnące Partżem cudowności

    OdpowiedzUsuń
  99. Ależ przepiękne rzeczy tworzysz. Oczywiście zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  100. Och jakie slicznosci. Gratuluję i kolejnych owocnych lat życzę. I staję w kolejce!
    http://snysmymrik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Jeju podusia jest super! blog przepiękny! same cudowności się tu dzieją , Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  102. 28 luty hmm, to przyspieszony dzień moich urodzinek, z racji że 29 lutego tak często nie ma...
    Dalszych inspiracji życzę - adusia

    OdpowiedzUsuń
  103. świetny pomysł ! ustawiam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Wspaniałe! Zatęskniłam za Paryżem... Prawdopodobieństwo zwycięstwa niewielkie, ale "niech żywi nie tracą nadziei"... ;) pozdrawiam! duszka83@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Podusia piękna!!! Bardzo by mi pasowała do mojego przyszłego, wymarzonego salonu, więc spróbuję szczęścia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  106. Długo szłam, ale doszłam do końca kolejki.Ustawiam się,bo i "towar" pierwsza klasa.Gratuluję roczku! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  107. ta podusia fajowska ach!
    ...rowniez sie zapisuje;)
    dskurska@o2.pl
    Sciskam ;*

    OdpowiedzUsuń
  108. kolejka niczego sobie, ale zapisuję się z nadzieją na wylosowanie mojego zgłoszenia.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  109. Końca nie widać! Ale kolejka! Ale staję. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  110. Cudneee :) więc jak mogłabym nie stanąć w kolejce ;) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Wielkie gratulacje, piekne rzeczy.Moze szczescie sie usmiechnie:).pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  112. congratulations!!

    i'd like to play with you,
    my e-mail is:
    atunderi.lonka@gmail.com

    kinga xx

    OdpowiedzUsuń
  113. Witam!
    Jestem pierwszy raz na Twoim blogu, ale na pewno nie ostatni:)
    Przepiękne rzeczy tworzysz! Mam nadzieję, ze uda m się wygrać Twoje CANDY!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  114. Jak Paryz, to dopisuje sie z radoscia i nadzieja...;)
    zfadhel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  115. Mhhhhhmmmm ... francuskie klimaty! Zapisuje sie!

    OdpowiedzUsuń
  116. sliczne nagrody:)
    GFC ZOFIANA
    focz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  117. Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  118. Czy ci na końcu listy też mają jakieś szanse?
    Śliczne Candy! Chętnie bym się do tej podusi przytuliła.
    http://mimowolnezauroczenia.blogspot.com/
    Ja

    OdpowiedzUsuń
  119. Myszko, z wielka przyjemnością staję na szarym koniuszku tej długiej kolejki :) oj, mam nadzieje, że mi się poszczęści :)))
    Pozdrawiam cieplutko! :)
    Mariola

    OdpowiedzUsuń
  120. Oh my God! What a gorgeous candy, dear!!!
    Thanks a lot for a chance to win!

    http://edelmiracle.blogspot.com/

    Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  121. Wspaniałe Candy, przepiękne trofea do zdobycia :))). Zapisuje się więc od razu choć jestem na tak doległej pozycji że ho... ho...

    OdpowiedzUsuń
  122. świetne francuskie akcenty! az mi na wspomnienia przyszło jak bylam w paryzu, i tak sobie pomyslałam nawet ze mogłam tam poszukac czegoś takiego.. Zgłaszam sie do candy i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  123. cudne candy, ustawiam sie w tej dlugasnej kolejce... nadzieja umiera ostania :)
    Mcudlka

    OdpowiedzUsuń
  124. Kolejka bardzo długa ale warta wpisania sie na candy:)
    sylwia1530@interia.eu

    Miłego dnia życze:)

    OdpowiedzUsuń
  125. Witam,
    jakie cudeńka,
    znalazłam Cię, jak sie cieszę!
    poproszę dla mnie, bo kocham Paryż
    Margo
    margoo74.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  126. Cudny blog, aż nie chce się stąd odchodzić:-) pozdrawiam serdecznie i oczywiście zapisuję się na candy!

    OdpowiedzUsuń
  127. mmm uwielbiam Francję i ten język;)Staję na koniec tej kolejki, a mój e-mail to:agul-agul@o2.pl
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń