sobota, 24 lipca 2010

w kółko :)

Właśnie wróciliśmy z tygodniowych wakacji!!! Napiszę o tym niedługo, muszę najpierw przejrzeć zdjęcia i zobaczyć czy coś się nadaje do pokazania. Tym czasem pokazuję moje najnowsze dzieło i pędzę czytać co u Was!

Ciągle coś szydełkuję. Czasem się zdarza, że mam zaczęte trzy robótki w jednym czasie. Ale lubię tak. Jak znudzi mi się coś to przechodzę do następnego dziergania jako odskoczni i ... tak w kółko:)
No więc w ramach dziergania w kółko, powstała taka serweta. A że nareszcie udało mi się dostać piwonie, więc dodatkowo miałam wdzięczny obiekt do fotografowania.
Serweta jest dość duża, ma ok 56cm średnicy.

Pozdrawiam i dziękuję za miłe komentarze!

11 komentarzy:

  1. Piękna serweta i jaka duża! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! Jak ja bym chciała tak umieć...

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka serweta na stół z lat 20 :-) i kwiaty też w tym stylu!!!!! jak zacznę urządzać mieszkania, zostaniesz moim dostawcą - rzeczy i inspiracji, co ty na to? ;-)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna serweta. Masz talent do dziergania.
    Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna serweta!Zazdroszczę Ci umiejętności szydełkowania.Ja juz nawet kupiłam szydełko i zaczęłam nieudolne próby dziergania ale jakos talentu do tego nie mam.
    Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka piekna,ze tez ja nie mam takiej smykalki do dziergania :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna serweta i cudne piwonie, ktore kocham, ale to chyba nie pora na te kwiaty, juz powinny dawno przekwitnac..czyzby byly sztuczne? jesli tak , to zazdroszcze, wygladaja jak zywe.
    Pozdrawiam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. haha Mysiu, przepraszam, bylam pewna, ze sa sztuczne, to te zmiany klimatyczne powoduja, ze nam rosliny wariuja...piwonie normalnie powinny byc juz tylko wspomnieniem...
    Sciskam Cie, zycze milego tygodnia!
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Myszko. Dziękuję za odwiedziny :)
    Sympatyczny ten Twój blog. Pozwól, że czasem Cię odwiedzę ;)
    Pozdrawiam
    Mysz

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycające fotki.
    Piękną serwetę wydziergałaś.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń