wtorek, 26 lipca 2011

Dla i od Mili

Hip, hip, hura, znowu wymianka!!!! Wiecie jak bardzo je lubię:)






Broszka oraz ściereczki z nadrukiem poleciały do Mili.
Dorotka na swoim blogu niedawno pokazywała śliczny, lniany woreczek. Tak bardzo mi się spodobał, że poprosiłam ją o taki. Ale w paczuszce oprócz niego znalazłam coś jeszcze!


Piękne, lniane serca pełne suszonej lawendy!




Mili, radość wielką sprawiło mi już samo otwieranie Twojej paczuszki a jej zawartością jestem oczarowana:) Dziękuję Ci pięknie:)

Serducha dołączyły już do innych w mojej kolekcji i teraz "okno na świat" wygląda tak:



Dziękuję za wasze wpisy pod poprzednim postem. Odpowiadając na pytanie, gdzie się takie skarby zdobywa - to car boot sale!
3majcie się:)

20 komentarzy:

  1. Z Twojego okna na świat można naprawdę wiele zobaczyć, masz piękne widoki:)
    A prezentów zazdroszczę,
    pozdrowienia,

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wymianki,
    a prezenty Twoje i dla Ciebie - cudo.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne dostałaś prezenty.. na taki woreczek z nadrukiem choruję od dawna, więc wyobrażam sobie ile sprawił Ci radości :) wszystko piekne po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna wymianka widac,ze obie strony musza byc zadowolone:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love your beautiful towels! I have been playing around with those too!

    OdpowiedzUsuń
  6. Okno prezentuje się niebywale efektownie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewelinko ja Tobie również dziękuję za fantastyczną wymiankę. Właśnie wczoraj zrobiłam zdjęcia i też się zamierzam pochwalić Twoimi prezentami. Broszkę właśnie mam dzisiaj znów przypiętą do białej grzecznej bluzki.

    A w Twoim oknie dostrzegam aż 4 swoje zawieszki. Cieszę się , że sprawiłam Tobie radość.

    miłego dzionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna wymianka :) piekny wzor broszki, prezenty od Mili piekne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Och wsyzstko wspaniale, gratuluje wymianki !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała wymianka! Okno wygląda przecudnie :) A broszka bardzo elegancka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne prezenty :) och... jak pięknie wygląda to okienko :)
    mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  12. strasznie podoba mi się Twoje 'okno na świat'

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne prezenty :) Fantastyczne okno na świat, pełne miłości i życzliwości a do tego wygląda bardzo efektownie, acz prosto :) Tak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne serduszka w pięknym oknie - kolekcja fajnie wygląda

    a wymiankowe cuda z obu stron wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne prace Twoje i Mili

    OdpowiedzUsuń
  16. Okno na świat podoba mi się najbardziej! Uwielbiam serca!

    OdpowiedzUsuń
  17. ALEZ PIEKNE TE OKNO NA ŚWIAT!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bo ja nie lubię się narzucać :)
    Wole liczyć na ochotników z własnej woli :P

    Do Ciebie to ja kiedyś wpadnę na kawkę to sobie osobiście urządzimy polowanie na tasiemki :)

    Jak na razie jedna dobra duszyczka załatwi mi zakupy pięknych tasiemek. Więc dziękuję, ale na przyszłość będę o Tobie pamiętać :)
    Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, przepiękne rzeczy dostałaś od Mili - serduzka sa absolutnie urzekające i idealne na Twoje okno:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te piekne broszeczki znam :-)))))) Sliczna wasza sypialnia, swietne to stare okno a serduszka w nim to super pomysl :-))) Prezenty od Mili wow!:-))) u nas sloneczko ma byc w przyszlam tyg.:-) no zobaczymy:-)
    papap

    Syl

    OdpowiedzUsuń